Artikel

Gemeente Noordwijk start met de Nieuwsbrief Duurzaam Noordwijk

Gemeente Noordwijk start met de Nieuwsbrief Duurzaam Noordwijk

Deze maand is de eerste editie verschenen van de 'Nieuwsbrief Duurzaam Noordwijk'. De gemeente Noordwijk wil op die manier inwoners op de hoogte houden van de actuele duurzame ontwikkelingen en projecten.

De nieuwsbrief zal vanaf nu ieder kwartaal verschijnen en biedt onder andere informatie over het verduurzamen van je woning en de regelingen die er op dit moment gelden, maar ook thema's als mobiliteit en biodiversiteit komen aan bod. Net wat er op dat moment speelt. 

In deze eerste editie wordt onder andere aangekondigd dat er in Noordwijk een opleiding voor Energiecoaches gaat starten, dat binnenkort de brieven voor de voucheractie op de mat vallen en er wordt aandacht gevraagd voor autodelen. Je kunt de hele nieuwsbrief hier lezen

Gerelateerd aan dit artikel

Ook leuk om te lezen

Schoolproject leidt tot Energiecoöperatie ‘Zon op Northgo’
Interview
In 2018 is een lang gekoesterde wens in vervulling gegaan om een lokale energiecoöperatie te starten op het dak van het Northgo College.
Natuurnieuws, mooie start van het jaar
Artikel
Met het oogsten van de bomen is er een mooie, groene start van het jaar. Binnenkort worden deze weer gratis uitgedeeld.
Ontmoetingswerkplaats De JoJo staat in de Duurzame Top 100!
Artikel
Ontmoetingswerkplaats De JoJo van Stichting Repair Café Teylingen heeft een plekje in de Duurzame Top 100 gekregen!
Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie verwijzen we u door naar het cookie statement en het privacy statement.
 Cookies NIET accepteren